Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sales@crafting4you.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

In verband met het defect kunt u verzoeken om: vervanging van het artikel door een defectvrij exemplaar, wijziging van het defect of een oplossing voor het antwoord over: prijsverlaging, terugtrekking uit het contract - in het geval van een aanzienlijk defect.

Behandeling van uw klacht (reactie daarop) vindt plaats binnen 7 dagen na ontvangst van uw klacht.

LET OP!

Retouren zijn mogelijk alleen voor niet-gepersonaliseerde producten bijv. producten zonder jouw naam of foto enz.

Modelformulier herroeping / retourformulier:

Een voorbeeld van een leeg retourformulier vind je hier.